Unity In LifeEnglish Unity In Life
Unity In Life
Νικόλαος Νάκης
Νικόλαος ΝάκηςΟ Νικόλαος Νάκης είναι Ολιστικός Σύμβουλος Ψυχοσωματικής Υγείας και Ψυχοθεραπευτής, με πολυετή εμπειρία σε πλήθος θεμάτων που απασχολούν το σύγχρονο άνθρωπο.
Διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο Δάσος Χαϊδάρι με το διακριτικό τίτλο: "Κέντρο Σωματοψυχικής Υγείας Unity in Life".
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1973 σε μια οικογένεια με έντονο το πνευματικό στοιχείο και στους δύο γονείς. Γαλουχήθηκε με πνευματική τροφή από πολύ νωρίς και οι πρώτες του ανησυχίες βρήκαν έκφραση στις Πολεμικές Τέχνες, όπου διδάχτηκε την αυτoπειθαρχία και τη μυστική γνώση του ελέγχου αρμονικής εξισορρόπησης της μυϊκής και της εσωτερικής δύναμης, λαμβάνοντας πολλές τιμητικές διακρίσεις.

Φοίτησε στο Γαλλικό κολλέγιο"College Saint Paul" και συνέχισε τις σπουδές του στον Ασφαλιστικό κλάδο, ανοίγοντας το δικό του Ασφαλιστικό γραφείο.
Στο απόγειο της επιτυχημένης καριέρας του κάνει στροφή 180 μοιρών και σπουδάζει Ψυχοθεραπευτής με την Προσωποκεντρική προσέγγιση του Carl Rogers, του Abraham Maslow και του Howard Gardner.
Παίρνει πτυχίο με ειδίκευση Σωματοψυχοθεραπευτή από την Επιστημονική Μέθοδο Craniosacral Somatoemotional Release (Osteop.Cranial Field)του Dr.Sutherland,H.L.Magoun,John E.Upledger.
Έχει πτυχίο στη θεραπευτική για μυοσκελετικά προβλήματα και χρόνους πόνους Fasciatherapy-Dr.Still.
Έχει εκπαιδευτεί στη Θεραπευτική μέθοδο Gestalt του Frederick Frits Perls.
Έχει εκπαιδευτεί στη Γνωστική - Συμπεριφορική Θεραπευτική CBT(Dr.Beck).
Έχει εκπαιδευτεί στη Ψυχοδυναμική Προσέγγιση Jacobs David.
Ειδικεύεται στην αποθεραπεία Ψυχοσωματικών και Μυοσκελετικών προβλημάτων.
Συμμετέχει σε πολλές κλαδικές εκθέσεις με παρουσιάσεις και ομιλίες της Συνδυαστικής Μεθόδου που υπηρετεί.
Συντονίζει και διδάσκει τη "Μέθοδο Βιωματικής Εκπαίδευσης":"Τα 3 Αναπτυξιακά Στάδια του ανθρώπου" που απευθύνεται σε τελειόφοιτους Ψυχολόγους, Συμβούλους Ψυχικής Υγείας και Ενεργειακούς Εναλλακτικούς Θεραπευτές.
Έχει ιδρύσει τη "Πρότυπο Σχολή Γονέων "στα πλαίσια της οποίας οργανώνει και διδάσκει ομάδες "Προσωπικής Ανάπτυξης" μέσω ποικίλων σεμιναρίων και ειδικότερα για τη θεραπεία παιδικών τραυμάτων ενηλίκων και παιδιών.
Καθοδηγεί και διδάσκει ομάδες μέσω Βιωματικών-Θεραπευτικών Σεμιναρίων Αυτογνωσίας και Πνευματικότητας, Ενδοσκόπησης και Επικοινωνίας.
Δίνει έμφαση στο να αποκτηθεί εύρος στην αντίληψή με αλλαγή της οπτικής όσον αφορά τα δρώμενα της ζωής τους, έτσι ώστε να ανοιχτούν νέοι ορίζοντες προς την επιτυχία, υγεία και δημιουργικότητα.


Επιστροφή